Siemens C300A Duo

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens C300A Duo op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

sandra-s 27-12-2012
Geschreven voor: Siemens C300A Duo

Fijne toestellen. Batterij gaat zeer lang mee. En in tegenstelling wat vorige reviewer zegt: een uitstekend geluid zowel op handsfree als tijdens normaal bellen.

Menno2004 03-09-2012
Geschreven voor: Siemens C300A Duo

Wat een prutstelefoon. Van de 3 handsets werkt er nog maar een redelijk goed. Luidsprekers in handsets kraken en piepen, batterijduur veel te kort. Bediening onlogisch en niet intuïtief. Na slechte ervaringen met Philips DECT telefoon een dure Siemens gekocht. Daar nu spijt van. Niet kopen deze telefoon!

JanF 27-12-2011
Geschreven voor: Siemens C300A Duo

Na toenemende problemen met de batterijen van mijn Panasonic overgestapt naar dit toestel. Zeer eenvoudig in gebruik, vooral de synchronisatie van het telefoonboek naar de tweede handset is handig. En nu heb ik een speaker, zodat wij handsfree kunnen telefoneren. De verstaanbaarheid is behoorlijk beter dan bij de Panasonic, de vormgeving ook. De batterijen gaan veel langer mee dan ooit bij Panasonic het geval was. Al met al ben ik zeer tevreden.

NicoHelene 16-06-2011
Geschreven voor: Siemens C300A Duo

Oude Gigaset vervangen door deze telefoon.
In de vormgeving is geen keuze, er zijn mooiere.
Geluid is beter dan mijn oude telefoon alleen
de beltonen variaties zijn minder van toon en kwaliteit. Verder prima toestel voor prima prijs!!! (LET OP de actie: De duo is er gratis bij.)

nlubbers 15-03-2011
Geschreven voor: Siemens C300A Duo

Vorige week dit toestel gekocht.

Eerste indruk: goed toestel. Prima geluid. Nummerherkenning werkt zowel voor DTMF (oa. telfort, KPN) als FSK (oa. UPC). Er kunnen 250 nummers in het telefoonboek, en als je op handset 1 ingevoerd hebt kan je de lijst met namen en nummers synchroniseren met handset 2. Bij mijn vorige toestel (philips zenia 300) werd het telefoonboek op het basisstation opgeslagen, zodat je niet hoefde te synchroniseren, maar dit had als nadeel dat bladeren door het telefoonboek soms tergend traag was. Dat is bij deze siemens in elk geen enkel probleem. Zoeken in telefoonboek werkt door beginletter in te typen, en vanaf dat punt moet je dan verder bladeren

Het kleurendisplay heeft een zeer sterke kijkhoek afhankelijkheid. Dat vind ik wel een minpuntje, maargoed... gelukkig hoef je er geen films op te kijken :-) Gewoon loodrecht op het display kijken om het af te lezen.

Marius Visser 11-03-2011

hoi
ik heb deze ook aangeschaft omdat ik mijn telefoon deel met mijn vriendin, die woont 100 meter bij me vandaan. Ik had eerst een Philips maar die stoorde te veel over deze afstand. Ik bel via Ziggo en alles werkt voortreffelijk beter dan de Philips, deze was niet slecht maar omdat de aansluiting bij mij staat en de tweede telefoon bij mijn vriendin.

Nu heb ik de stap maar genomen, want het is natuurlijk een gok, want je gaat meer als 100 euro uitgeven voordat je weet dat iets daadwerkelijk gaat werken. Maar absoluut geen spijt.
En voordat er vragen komen waarom ze zelf geen telefoon aansluiting neemt, omdat ze daar geen geld voor heeft, en NEE ik ga niet samenwonen want dat kost me te veel, dit was even voor de bijdehandjes onder ons.

geluid 100%
bereik 100%
gebruikersgemak 100%

beslist een aanrader

Robbinn 02-01-2011
Geschreven voor: Siemens C300A Duo

Na aanhoudende problemen met mijn Philips toestel, ben ik overgestapt naar Siemens. De C300A is een gebruiksvriendelijk en degelijk toestel, zonder onnodige functies. Een minpuntje vind ik de kwaliteit van het kleurenscherm, maar dat is dan ook niet het belangrijkste aan een dect telefoon.